×

A NEO Property Services Zrt. több, mint 20 éve meghatározó szereplője az ingatlanpiacnak. Tevékenységünk a kivitelezési munkákon, ingatlanüzemeltetésen kívül kiterjed ingatlankezelésre, társasházkezelésre, közös képviseletre.


A társasházkezelés egyszerre jelenti a napi üzemeltetési, karbantartási és ügyviteli feladatok végzését, stratégiai feladatok ellátását, valamint képviseli és védi a tulajdonközösség érdekeit.


Cégünk fókuszcsoportját elsősorban új építésű társasházak adják, így nagy rutinunk van a társasházalapítás előkészületeiben, alapító okirat, SZMSZ, házirend összeállításában, tanácsadásban.


Költségvetési tervek elkészítése és azok megvalósulásának folyamatos nyomon követése mellett különösen nagy hangsúlyt fektetünk – a lakóközösség igényeinek és lehetőségeinek figyelembevételével – a költségracionálásra.


Az albetétekhez kapcsolódó naprakész kimutatások, illetve azok online megtekinthetőségének biztosítása lehetővé teszi az egyenlegek aktuális nyomon követését, valamint a hatékony kintlévőségkezelést.


Cégünk múltja, jelene, irányelvei, tulajdonosi háttere messzemenőkig biztosítja a stabilitást, átlátható gazdálkodást, jogszerű működést.


0-24 órás helpdesk rendszerünk segítségével folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk havária esetére. Nincs olyan bonyolult gazdálkodású társasház, melynek könyvelési feladatait ne tudnánk ellátni, legyen az kettős könyveléssel, hasznosítással, bevallással kapcsolatos munka.


Gondnoki szolgáltatásunk révén a társasházakban tényleges jelenlétet biztosítunk, ellenőrizzük a ház környezetét, külső-belső állapotát, az egyes eszközök működőképességét, hibaelhárítás, karbantartás esetén menedzseljük a munkavégzést.


Cégen belüli szinergiáink kihasználásával olyan háttértámogatást tudunk nyújtani, ami egyedülálló az ingatlanpiacon. Energetikusaink, beszerzési igazgatóságunk, széles spektrumú szakembergárdánk és kontrolling részlegünk nap mint nap Ügyfeleink szolgálatában állnak.

Referencia

Ajánlatkérés
Álláslehetőség