×
  • Csapatunk erősítéséhez Budapest városi munkavégzéssel Back office adminisztrátor(pénzügy-számvitel) munkakörbe munkatársakat keresünk.

  • Feladatok

    • • vonatkozó üzemeltetési és takarítási szerződések alapján teljesítésigazolások ellenőrzése, a számlafeladások előkészítése, továbbítása a pénzügyi terület felé
    • • üzemeltetési- és bérlői elszámolások készítése
    • • üzemeltetett ingatlanok beérkezett takarítási, karbantartási, javítási és eseti költségeinek ellenőrzése, havi elhatárolás feladás elkészítése, számlák igazolása
    • • bérlői takarítási, üzemeltetési, karbantartási szerződéstervezetek ellenőrzése
    • • bérbeadottsági táblázatok vezetése, frissítése
    • • folyamatos kapcsolattartás bérlőkkel, partnerekkel
  • Előnyt jelent

    • • középfokú végzettség és pénzügyi számviteli ügyintéző OKJ
    • • Precizitás, gyors helyzetfelismerés, önálló munkavégzés.
    • • Felhasználói szintű MS Office ismeret
  • Juttatások

    • • Stabil nagyvállalati háttér
    • • Képzési és fejlődési lehetőségek
    • • Teljeskörűen bejelentett foglalkoztatás
    • • Piacképes jövedelem
    • • Széles körű béren kívüli juttatási csomag
    • • Csoportos élet- és balesetbiztosítás
Ajánlatkérés
Álláslehetőség